tisdag 24 mars 2009

S.K.I.T

S står för saker jag inte gillar
K står för kassler som jag åt i går
I står för Intelligens något jag inte har
T står för Teknologi, vad är det?

Listan är nu offentlig saker som Teddie inte gillar skrivs här och känsliga läsare varnas för våld mot pensionärer och seniorer med hundar. Observer att sveriges pensionärers intresse är ett parti och folk som röstar på folkpartiet är speciella.

Nu ska jag ta upp en sak som är lite känslig för mig och kanske vissa andra, att rösta på folkpartiet. Det borde bara vara en fritids aktivitet man gör när man har tråkigt, men ändå finns det folk som röstar på dem. Det borde startas en studiecirkel på ABF som inriktar sig på att upplysa folk om hur det ligger till med folkpartiet(Själv har jag ingen koll på FP jag hänger mest på PB) Ja min lista den kommer nu, jag ska inte prata om folkpartiet hela dagen, eller... Ska jag?
Saker som jag tycker-mindre-om:

1) Pedofiler.
2) Folkpartiet.
3) Engagerande Pensionärer.
4) Pensionärer som klär på sina hundar.
5) Hundar med kläder på sig.

Teddie ger er all kramgoa hälsningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar